Protokol organizacije nastave 2021.-2022.
Plakat i edukativna slikovnica "Medo Jurica - na putu do škole"
JELOVNIK
RASPORED 2021-2022
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Ovdje možete saznati više o projektima naših mladih znanstvenika te pratiti njihove aktivnosti.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dan škole (pod Generacije) | Dan darovitih učenika | Dan informatike | |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Kemijski dan | Matematički dan | Festival matematike | Klub mladih tehničara Faust Vrančić |
Učenici VI. OŠ polaznici su Programa iz robotike Centra izvrsnosti Varaždinske županije te osvajaju prve nagrade u robotičkim natjecanjima.
Zašto trebamo prati ruke?
Učenici 2. d razreda sudjelovali su, drugu godinu za redom svojim likovnim radovima i komentarima, na Festivalu znanosti koje organizira Fakultet organizacije i informatike Varaždin.
Ne nije prvoaprilska šala, zaista su nastavu kemije održale polaznice Dodatne nastave kemije i sudionice Županijskog natjecanja iz kemije Mia Kolmanić i Ema Potočnik iz 8.d.
Učenice u sklopu modelarske grupe izrađuju maketu Pelješkog mosta.
Natjecanje je organizirano prema propozicijama AZOO-a i važećim epidemiološkim zaštitnim mjerama. Natjecanju je pristupilo pet učenika sedmih razreda i devet učenika osmih razreda naše škole.
Natjecanje je organizirano prema propozicijama AZOO-a i važećim epidemiološkim zaštitnim mjerama. Natjecanju su pristupile tri učenice osmih razreda i jedan učenik sedmog razreda. Prijevoz učenika autobusom do Ljubeščice organizirala je VI. OŠ.
Županijsko natjecanje iz Fizike održano je 9. ožujka 2022. u I. osnovnoj školi Varaždin uz poštivanje svih epidemioloških mjera. Na natjecanju je sudjelovalo 5 učenika naše škole, od ukupno 32 učenika pozvanih na natjecanje.
Na školskom natjecanju iz fizike, 9.veljače 2022., sudjelovalo je 12 učenika naše škole. Od toga devet učenika osmih i troje učenika sedmih razreda.
Na školsko natjecanje iz biologije prijavilo se devet učenika osmih razreda i pet učenika sedmih razreda.
U petak 18. veljače u kemijskoj učionici naše škole održana je radionica iz kemije o bojama, svjetlosti i spektrofotometriji. Radionicu iz ciklusa "Kemijsko-inženjerskih radionica HDKI-ja", koja je trajala dva školska sata, održali su i vodili doc. dr. sc. Tomislav Portada, kemičar zaposlen na Institutu Ruđer Bošković, koji je već i prije gostovao u našoj školi, i student kemije Mihael Belas, prošlogodišnji državni prvak iz kemije, a sada student 1. godine PMF-a – kemija.
Projekt "Kemijsko Božićno drvce nagrađuje", čije su autorice Karmen Holenda i Mihaela Vrbnjak Grđan, nastoji potaknuti učenike viših razreda na aktivno uključivanje u nastavi proces.
Stjecanje dodatnih znanja i sposobnosti za učenike koji pokazuju pojačani interes za odabrano područje programiranja. Razvijanje algoritamskog načina razmišljanja pri rješavanju problema.
Tokom ove školske godine robotika je nažalost održana putem nastave na daljinu, ali nadajmo se da ćemo se sljedeće godine vratiti u učionicu. Sve sadašnje robotičare sljedeće godine čekaju novi roboti s kojima još nismo radili, a svi budući robotičari mogu u nastavku pogledati slike robota koje imamo.
Polaznici dodatne nastave iz kemije za 7. razred sudjelovali su u subotu 20.2. 2021. godine on line predavanju koje je održao dr. sc. Neven Soić.
Sedam odsjeka PMF-a dana 26.03.2021. natječe se za pažnju i zanimanje.
Školsko natjecanje održano je 4.2.2021. prema uputama Agencije za odgoj i obrazovanje te prema važećim epidemiološkim mjerama.
VI. osnovne škole Varaždin, Barbara Kelava, Bruno Kosmačin i Ema Kolmanić, prva u ekipnom natjecanju ATOM – liga.
Atom – liga je ekipno natjecanje učenika u znanju kemije, fizike i matematike. Tročlana ekipa zajedničkim snagama rješava zadatke iz svih triju predmeta. Naša ekipa, koju čine Barbara Kelava, Ema Kolmanić i Bruno Kosmačin, osvojila je 1. mjesto.
Učenici 7.a razreda izrađivali su projektni zadatak: Moja prehrana. U prijašnjem obrazovanju učenici su upoznali vrste hranjivih tvari, piramidu pravilne prehrane , indeks tjelesne mase i preporuke za uravnoteženu prehranu. U sedmom razredu više pozornosti obratili su planiranju dnevnog obroka, računanju kalorijske vrijednosti hrane i usporedbi svoje prehrane s preporučenim vrijednostima unosa hrane za svoju dob. U prilogu pročitajte najuspješniji rad
I ove su godine učenici naše škole u velikom broju sudjelovali na školskom natjecanju iz kemije.
Školsko natjecanje iz matematike će se održati u ponedjeljak, 27. siječnja 2020., s početkom u 10:00 sati. Natjecanje traje 120 minuta.
Školsko natjecanje iz informatike Infokup 2020. održano je 24.01. 2020. godine.
U utorak, 17. prosinca, u sklopu Dana HSIN-a održala se dodjela priznanja i nagrada za tri najbolje plasirana učenika iz svakog razreda Hrvatske Logo Lige za sezonu 2018/2019.
Učenicima koji su na natjecanju Dabar 2019. postigli zapažene rezultate (10 % naj) danas su podijeljene diplome i prigodne nagrade.
Međunarodni dan laboratorijske medicine.
Ekipno natjecanje učenika osnovnih i srednjih škola u znanju matematike, fizike i kemije.
Članak u medijima o spomenutoj temi možete pročitati u nastavku.
Živimo u vremenu u kojem mediji imaju veliku ulogu u životu pojedinca. Prepoznato je to i u školi te je osnovana Multimedijska grupa koju vodi učitelj Dario Mijač, a koja omogućava učenicima da steknu različita znanja o medijima, razvijaju svoje vještine koristeći različitu tehnologiju, a u konačnici i da razvijaju medijsku pismenost.
Stečena znanja, stavovi i vještine donose sigurnost učeniku-biciklistu, učeniku-pješaku i ostalim sudionicima u prometu. Učenici su dodatno motivirani natjecanjem “Sigurno u prometu“.
Cilj „Malih tehničara“ je okupiti što više učenika i omogućiti im da primjerenim metodičkim postupcima uz voditeljstvo učitelja mentora razvijaju svoje sklonosti i interese, stječu znanje i vještine te razvijaju stvaralačke sposobnosti u području prirodnih i tehničkih znanosti.
Mali istraživači su izvanastavna aktivnost u kojoj je učenicima omogućen razvoj prirodnoslovne pismenosti. Kroz različite načine učenja otkrivanjem, izvođenjem različitih pokusa i mikroskopiranjima učenici razvijaju vrijednosti znanstvenog i inovativnog načina razmišljanja koji je važan kao sredstvo shvaćanja prirode u kojem je svatko odgovoran u promjenama.
Jedna od najvažnijih zadaća nastave kemije jest razvijati interes učenika prema prirodnim znanostima i pokazati da su znanja iz područja prirodnih znanosti dio opće kulture. Nastavom kemije (fizike i biologije) učenici trebaju lakše razumjeti svijet oko sebe te shvatiti da se suvremena civilizacija temelji na primjeni znanja iz prirodnih znanosti.
Nastavni program temelji se na osnovnim sadržajima bioloških znanosti i učenicima omogućuje upoznavanje živoga svijeta te zakonitosti koje u njemu vladaju. Osim stjecanja znanja, želi se razviti kod učenika prirodoznanstveni način mišljenja, spremnost i primjerenu odgovornost za primjenu stečenih znanja u životu.
Dodatna nastava iz geografije organizirana je za učenike od 5. do 8. razreda. Cilj je poticanje interesa za geografiju, proširivanje gradiva iz redovne nastave, pripremanje učenika za školsko, županijsko i državno natjecanje.
Dodatna nastava iz matematika organizirana je za učenike 8. razreda (2 sata tjedno, 70 sati godišnje), koji žele unaprijediti svoja matematička znanja i vještine te se okušati u rješavanju zahtjevnijih i raznovrsnijih matematičkih i logičkih zadataka od onih koji se rade na redovnoj nastavi. Pristupanje školskom natjecanju omogućeno je svim zainteresiranim učenicima.
Rano učenje fizike je izvannastavna aktivnost na kojoj se učenici 6.ih razreda mogu upoznati sa zakonima fizike na zabavan i poučan način. Izvodeći pokuse i istražujući pojave oko nas uče o prisutnosti fizike u svakidašnjem životu.
Učenici usvajaju informatičke sadržaje s ciljem stjecanja znanja i vještina za korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije, kao i stvaranje temelja za nadogradnju znanja.
Viša razina znanja za učenike 7. i 8. razreda koji pokazuju interes za prirodne znanosti. Uspješna priprema učenika na svladavanje kompleksnijih problemskih zadataka te uspješna priprema za natjecanje. Učenici se uključuju u projekte i radionice, potiče se njihov interes i produbljuje razina znanja koju žele postići. Obrađuju se izborne teme koje se inače ne obrađuju na redovnoj nastavi.
Astronomska grupa namijenjena je učenicima koji žele proširiti znanje vezano uz gradivo astronomije.