preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Tražilica

Citati

GIF

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 2981519
Mihaela Vrbnjak Grđan

profesorica kemije i biologije, učiteljica savjetnica

 

Predmet: Kemija, Biologija, Priroda

 

Diplomirala sam na Prirodoslovno - matematičkom fakultetu u Zagrebu, smjer profesor kemije i biologije.

Ove školske godine predajem Kemiju u  8. a, b, c i d razredu, Biologiju u 8. a, b i d razredu i Prirodu u 6 . a, c i d razredu.

Vodim dodatnu nastavu iz kemije i biologije za učenike osmih razreda.

Voditelj sam izvan nastavne aktivnosti Mladi čuvari prirode, koji se bave uređivanjem akvarija, insektarija, terarija i  planinarenjem.

U suradnji s učiteljicama Aleksandrom Oreški i Irenom Čerpinko vodim Male znanstvenike za učenike nižih razreda.

Osim toga, voditelj sam Centra izvrsnosti za kemiju Varaždinske županije i Županijskog stručnog vijeća učitelja kemije Varaždinske i Međimurske županije.

Predsjednica sam SZ podružnice – Varaždin Hrvatskog kemijskog društva.

Član sam HKD – a, HBD –a i HPD – a Dugi vrh.

                                     Sokolarski centar

 

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Aktivno poučavanje

Projekt "Kemijsko Božićno drvce nagrađuje", čije su autorice Karmen Holenda i Mihaela Vrbnjak Grđan, nastoji potaknuti učenike viših razreda na aktivno uključivanje u nastavi proces. 


Izbor strategija, metoda, postupaka i oblika rada u nastavi kemije bitno je pitanje suvremenog nastavnika/učitelja. Za razliku od tradicionalnih strategija, u kojima je nastavnik prenositelj, a učenici pasivni slušači i primatelji znanja, suvremene nastavne strategije aktivno uključuju učenika u nastavni proces. Znanja i sposobnosti ne mogu se prenijeti, nego se moraju steći vlastitom aktivnošću. Učiteljice Karmen Holenda i Mihaela Vrbnjak Grđan osmislile su projekt u kojem su učenici 7.r i 8.r određivali vrste tvari prema boji otopina ili taloga i čestičnom crtežu. Naziv projekta je Kemijsko Božićno drvce nagrađuje, a cilj projekta je da potakne znatiželju i kreativnost učenika. U projektu je sudjelovalo oko 50 učenika sedmih i osmih razreda.

Za učenike petih i šestih razreda osmislile su QR Božićna pitanja. Pitanja su se izmjenjivala kroz dane Adventa. Učenici su skenirali QR kod iza kojeg se je skrivalo novo pitanje. Pitanja su bila problemska i poticala su na istraživanje i kreativnost. U projektu je sudjelovalo više od 90 učenika.

Na poveznici možete pogledati galeriju slika s ovog projekta.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju