preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Tražilica

Citati

GIF

Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 3080171
Mihaela Vrbnjak Grđan

profesorica kemije i biologije, učiteljica savjetnica

 

Predmet: Kemija, Biologija, Priroda

 

Diplomirala sam na Prirodoslovno - matematičkom fakultetu u Zagrebu, smjer profesor kemije i biologije.

Ove školske godine predajem Kemiju u  8. a, b, c i d razredu, Biologiju u 8. a, b i d razredu i Prirodu u 6 . a, c i d razredu.

Vodim dodatnu nastavu iz kemije i biologije za učenike osmih razreda.

Voditelj sam izvan nastavne aktivnosti Mladi čuvari prirode, koji se bave uređivanjem akvarija, insektarija, terarija i  planinarenjem.

U suradnji s učiteljicama Aleksandrom Oreški i Irenom Čerpinko vodim Male znanstvenike za učenike nižih razreda.

Osim toga, voditelj sam Centra izvrsnosti za kemiju Varaždinske županije i Županijskog stručnog vijeća učitelja kemije Varaždinske i Međimurske županije.

Predsjednica sam SZ podružnice – Varaždin Hrvatskog kemijskog društva.

Član sam HKD – a, HBD –a i HPD – a Dugi vrh.

                                     Sokolarski centar

 

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Aktivno poučavanje

Projekt "Kemijsko Božićno drvce nagrađuje", čije su autorice Karmen Holenda i Mihaela Vrbnjak Grđan, nastoji potaknuti učenike viših razreda na aktivno uključivanje u nastavi proces. 


Izbor strategija, metoda, postupaka i oblika rada u nastavi kemije bitno je pitanje suvremenog nastavnika/učitelja. Za razliku od tradicionalnih strategija, u kojima je nastavnik prenositelj, a učenici pasivni slušači i primatelji znanja, suvremene nastavne strategije aktivno uključuju učenika u nastavni proces. Znanja i sposobnosti ne mogu se prenijeti, nego se moraju steći vlastitom aktivnošću. Učiteljice Karmen Holenda i Mihaela Vrbnjak Grđan osmislile su projekt u kojem su učenici 7.r i 8.r određivali vrste tvari prema boji otopina ili taloga i čestičnom crtežu. Naziv projekta je Kemijsko Božićno drvce nagrađuje, a cilj projekta je da potakne znatiželju i kreativnost učenika. U projektu je sudjelovalo oko 50 učenika sedmih i osmih razreda.

Za učenike petih i šestih razreda osmislile su QR Božićna pitanja. Pitanja su se izmjenjivala kroz dane Adventa. Učenici su skenirali QR kod iza kojeg se je skrivalo novo pitanje. Pitanja su bila problemska i poticala su na istraživanje i kreativnost. U projektu je sudjelovalo više od 90 učenika.

Na poveznici možete pogledati galeriju slika s ovog projekta.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju