- predaje glazbenu kulturu u svim četvrtim, petim, šestim, sedmim i osmim razredima VI. OŠ Varaždin
- voditeljica i dirigentica Dječjeg zbora „Varaždinski slavuji“ VI. OŠ Varaždin
- voditeljica ogranka Glazbene mladeži VI. OŠ Varaždin
Temeljni sadržaji glazbene kulture:
- glazbena kultura uvodi učenike u svijet umjetničke i tradicijske glazbe, upoznaje ih s vrijednim glazbenim djelima i glazbenim pojmovima te razvija glazbeni ukus i naviku praćenja i sudjelovanja u vrijednim glazbenim događanjima
- temeljni glazbeni pojmovi usvajaju se kroz slijedeća područja glazbene nastave: slušanje, pjevanje, sviranje, pokret(ples) i stvaranje(improvizacija)
Ciljevi:
- uvođenje učenika u GK, upoznavanje osnovnih elemenata glazbenoga jezika, razvijanje glazbene kreativnosti, uspostavljanje i usvajanje vrijednosnih mjerila za kritičko i estetsko procjenjivanje glazbe
- razvijanje muzikalnog senzibiliteta učenika, njegovih vještina i sposobnosti za glazbeno izražavanje te doživljaj i upoznavanje glazbe uz uvažavanje posebnosti individualnog razvoja
ČETVRTI, PETI I ŠESTI RAZREDI
- razvijati slušnu, vizualnu, estetsku osjetljivost i kritičnost te kroz aktivno muziciranje biti upoznati s osnovama glazbene pismenosti
- usvojiti temeljne glazbene pojmove na temelju slušanja, pjevanja, sviranja, pokreta(plesa) i stvaranja(improvizacije)
- razumjeti ulogu glazbe u prošlosti i danas
- kroz iskustvo slušanja i izvođenja glazbenog djela biti u stanju verbalno ili neverbalno opisati iskustvo slušanja
- umijeti se glazbeno izraziti samostalno i zajedno s drugima
- naučiti procijeniti vlastiti uradak i uradak drugih, znati javno predstaviti vlastito stvaralaštvo
SEDMI I OSMI RAZREDI
- steći produbljeno znanje o različitim glazbenim pojmovima(slušanjem, pjevanjem, sviranjem, pokretom – plesom i stvaranjem – improvizacijom)
- znati temeljne razvojne pravce u glazbenoj umjetnosti i njihove predstavnike
- biti osposobljen za samostalni glazbeni izraz i improvizaciju putem glazbe kao medija
- znati služiti se glazbom kako bi iskazali svoje misli, ideje i osjećaje
- znati značenja poruka umjetničkih djela u kontekstu vremena njihovog nastanka i suvremenosti
- primijeniti znanja iz glazbenog područja na svakodnevni život
- znati vrijednosti zavičajne, nacionalne, europske i globalne kulturne baštine te poštivati kulturološku različitost
- naučiti vrjednovati radove drugih učenika i svoj rad