preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Tražilica

Citati

GIF

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 2992281
Karmen Holenda

Karmen Holenda, prof. biologije i kemije, učiteljica savjetnica

Karmen Holenda, Državno natjecanje iz kemije 2019, Split

Predmet: priroda, biologija, kemija

Diplomirala sam biologiju i kemiju na Prirodoslovno–matematičkom fakultetu u Zagrebu 1989. godine. Drago mi je da sam i danas u kontaktu s profesorima fakulteta i kolegama iz struke te da smo dugogodišnji suradnici i prijatelji. Ta mi je suradnja donijela naslov mentora studentima kemije i učiteljima kemije pripravnicima, autorstvo i koautorstvo za nekoliko udžbenika kemije i priručnika za nastavu iz kemije i biologije kao i dvadeset i pet godina iskustva u pripremi maturanata za upise na prirodoslovne fakultete. Kao i svakog učitelja najviše me vesele uspjesi mojih učenika kojih sada već ima vrlo mnogo te uspješno studiraju ili rade u našoj domovini i izvan nje. Naročito mi je drago raditi u Centru izvrsnosti iz biologije Varaždinske županije te upoznati one naj-sadašnje i naj-buduće biologe. Priroda i njezine tajne i danas su mi  najljepši izazov te se i dalje bavim istraživanjima, planinarenjem, orijentacijom i komunikacijom, za što vas od srca pozivam da mi se pridružite.

U društvu Marian DeWane, najbolje učiteljice kemije u SAD, Kongres u Splitu 2010.

U školskoj godini 2021./2022. predavat ću Prirodu svim učenicima petih razreda. Biologiju ću predavati učenicima 7.a, 7.c i 7.d razreda, a svim sedmim razredima predavat ću Kemiju. Voditelj sam dodatne nastave Biologije i Kemije za sve sedme razrede kao i dopunske nastave kemije za sve sedme i sve osme razrede. U petim razredima gdje predajem, vodit ću izvan nastavnu aktivnost: STEM koja obuhvaća praktične radove i projekte iz područja biologije, kemije i fizike.

Adrenalinski park, Accredo centar Zasadbreg 2021

Za sve učenike škole, i za njihove članove obitelji, voditelj sam izvannastavne aktivnosti orijentacije i komunikacije. Orijentacija obuhvaća (rekreacijsko i natjecateljsko) orijentacijsko trčanje u parkovima i šumama uz kartu i kompas te preciznu orijentaciju za osobe koje ne mogu trčati ili se ne mogu samostalno kretati.  Komunikacija se odnosi na suradnju Orijentacijskog kluba Varaždin s Radio klubom Varaždin (mogućnost pohađanja početničkog tečaja za radio operatera) s konačnim ciljem formiranja tima mladih u radiogoniometriji.

Noćna orijentacijska sprint utrka, Varaždinske Toplice, 2020.

I za kraj, kažu, ostavlja se nešto najslađe. Kod mene je to učenje Lepoglavske čipke. To vam je nešto posebno, izazovno, traži matematičko i logičko razmišljanje, uvijek novo i na kraju predivno. Ne može se učiti iz knjiga ili časopisa, samo iz glave u glavu. To je naša kulturna baština koju treba prenijeti na mlade naraštaje. I zato, pridružite se …

Špancirfest 2017. Varaždin




Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava iz biologije, povijesti i matematike

U četvrtak, 19.travnja  učenici sedmih razreda bili su na terenskoj nastavi u Entomološkom muzeju i gradu Varaždinu. 


U muzeju su učenici kroz zanimljivo i poučno predavanje koje je održala učiteljica Karmen Holenda  imali prilike više saznati o povijesti samog muzeja, te ponoviti  svoje znanje o građi kukaca. Prolazeći Entomološkim odjelom  Gradskog muzeja učenici su kroz praktični rad razgledali vrijednu i jedinstvenu zbirku najvećeg varaždinskog prirodoslovca i utemeljitelja toga Odjela Franje Košćeca.

U sklopu posjeta Gradskom muzeju Varaždin učenici su također imali prilike razgledati izložbu fotografija autora Ive Pervana. U njegovom tematskom fokusu našle su se entomološke zbirke Gradskog muzeja Varaždin.

Matematički dio učenici su odradili kroz zadatke, vezane uz sustav linearnih jednadžbi s dvije nepoznanice. Učenici su uspješno povezali matematičke sadržaje sa stvarnim životom. Svako rješenje zadanog sustava linearnih jednadžbi ucrtali su u kartu grada Varaždina prikazanu sa koorodinatnim sustavom u ravnini. Na taj način su pronašli sve lokacije na kojima se nalazi Gradski muzej Varaždin. Kroz zadatke razvijali su vještine rada u paru te snalaženja na geografskoj karti primjenom stečenog znanja iz matematike.

Na terenskoj nastavi iz povijesti učenici su pomoću povijesnih planova grada te uputa i zadataka u radnim listićima upoznali najužu gradsku jezgru Varaždina. Uočili su način formiranja srednjovjekovnog grada obrtnika i trgovaca te gradsku utvrdu s obrambenim bedemima koja je bila u prošlosti sjedište varaždinskog župana. Tijekom šetnje gradskim ulicama promatrali su značajne crkve, palače i kuće te ih prepoznavali na slikama u radnim listićima i upisivali njihove nazive. Učenici će po povratku u školu prema svojim listićima opisati nastanak grada Varaždina, obilježja srednjovjekovnog grada i najpoznatije barokne građevine po kojima je Varaždin poznat. Učenici uključeni u dodatnu nastavu iz povijesti će izraditi pano u učionici povijesti s temom Povijesna jezgra baroknog Varaždina.

Fotogalerija





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju