preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Tražilica

Citati

GIF

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 2987115
Ivana Canjuga

profesor hrvatskoga jezika i književnosti i diplomirani komparatist književnosti

Predmet: Hrvatski jezik, 6.b, 6.c, 8.b, 8.c

Završila sam kroatistiku i komparativnu književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radim u sustavu obrazovanja od 2004. godine. Uz sudjelovanja na natjecanjima iz jezika te na Lidranu, bavim se i lekturom. Radim u Centru izvrsnosti za hrvatski jezik i suradnik sam na metodičkim materijalima za različite izdavačke kuće. Osim toga, vodim Novinarsku grupu naše škole. Radila sam aktualne materijale za nastavu jezika i književnosti  u izdavačkoj kući Profil, čije udžbenike koristim i u nastavi. Recenzentica sam udžbenika „Volim hrvatski 7“ i radne bilježnice izdavačke kuće Školska knjiga. Osobito sam se u svom radu posvetila izradi materijala za učenike s posebnim oblikom školovanja budući da smatram da svatko treba dobiti istu priliku bez obzira na životnu situaciju u kojoj se našao. 

Od 2016. godine uključena sam u europske projekte Erasmus+ i e-Twining gdje sam bila dva tjedna u Grazu  (Kompetencije za 21. stoljeće ) i u listopadu 2017. u Rumunjskoj, Erasmus+, tema vršnjačko nasilje. Sudjelujem u Erasmus+ projektu KA2 „Breaking Barriers“ gdje sam sudjelovala na pripremnom sastanku u Slovačkoj (listopad, 2019.) Sudjelujem i u projektu „Sharing cultures“ . Od 2019. godine bila sam član mentorskog tima „Škole za život“ . Bavim se humanitarnim radom i organizacijom dobrotvornih koncerata. Od 2021. voditeljica sam Županijskog stručnog vijeća za izvannastavne aktivnosti, a i napredovala sam u zvanje mentor. 

Ove školske godine vodim Novinarsku grupu. 

 

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Prosenjakov Divlji konj u 7. c
Autor: Ivana Canjuga, 29. 10. 2018.

Problemska nastava u predmetu Hrvatski jezik.


Učenici 7. c razreda održali su nastavu lektire izvan svoje učionice. Nakon pročitanog Divljeg konja Božidara Prosenjaka učenici sedmog c razreda dobili su zadatak izabrati jedan lik iz lektirnog djela Divlji konj te ga predstaviti ostalima u 1. osobi. Naglasak su trebali staviti na probleme te etičku i psihološku karakterizaciju izabranog lika. Predstavljali su lik po lik, a ostali su im iz razreda predlagali kako riješiti vlastite probleme da bi se bolje osjećali. Pokazali su veliku empatiju i pomagali savjetima kao pravi mali psiholozi. Učenici se pripremaju za budućnost uvažavajući druge i njihove teškoće, a što se traži u Školi za život.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju