Zaigraj se s čudovištem emocija

by | velj 7, 2025

Preventivni projekt

U sklopu preventivnoga projekta Čudovišne emocije, sufinanciranog na natječaju Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih, te njegove aktivnosti Zaigraj se s čudovištem emocija školska je knjižnica obogaćena raznim novim didaktičkim igrama i pomagalima. Projekt je osmišljen kako bi se radionicama i aktivnostima pozitivno utjecalo na emocionalno zdravlje učenika, njihovu međusobnu suradnju te razvoj kognitivnih vještina.

Didaktičke igre dostupne u knjižnici iznimno su korisne za razvoj različitih vještina poput planiranja, rješavanja problema, koncentracije, prostornog uvida, fleksibilnog i logičkog razmišljanja, vizualne percepcije te pamćenja. Svaka od njih jedinstvena je te pomaže u jačanju navedenih sposobnosti rješavanjem raznolikih izazova.

Primjerice, igra Otok s blagom vodi učenike na pustolovinu logičkog razmišljanja dok pokušavaju pronaći skriveni hram suočeni s pomičnim dijelovima otoka koji zahtijevaju pomno planiranje svakog poteza. Za ljubitelje konja, tu je Hop u galop koji zahtijeva stvaranje savršene staze kako bi se preskočile sve prepreke u točnom redoslijedu. Igrače koji vole dinamične igre koje traže brze odluke i taktičko razmišljanje, osvojit će igra Utrka žaba u kojoj trebaju prevesti svoje žabe preko ribnjaka pazeći pritom na ribe koje ih mogu vratiti na početak. Jednako je uzbudljiva i igra Kolonija pingvina gdje treba okupiti vlastite pingvine raštrkane po skliskom ledu.

Medvjedi u šumi nude originalnu mehaniku rotacije stabala kako bi se likovi sigurno proveli kroz šumu te pritom pobjegli od medvjeda. Ljubitelje mačaka oduševit će igra Mace i kutije u kojoj se simpatične mačkice moraju smjestiti u svoje omiljene kartonske kutije. Za vježbanje strategije i planiranja idealna je igra Zečevi u šumi u kojoj zečići preskaču prepreke i skrivaju se u svoje rupe, a u svojoj uvećanoj (XXL) varijanti učenicima je i vizualno jako privlačna.

Svaka igra dolazi s knjižicom izazova različitih razina složenosti, od onih jednostavnih do vrlo zahtjevnih. Svaki tjedan naglasak je na proučavanju jedne igre, a cilj je suradnički riješiti što više izazova.

Također, u projektu je naglasak stavljen i na igru kao način prepoznavanja i regulacije emocija. Učenici tijekom igranja prolaze kroz različite emocionalne situacije, poput pobjede i poraza, što ih potiče na otvorene razgovore o vlastitim osjećajima. Na taj način uče kako prepoznati, imenovati i regulirati emocije poput ljutnje, frustracije ili uzbuđenja.

Učenici su u slobodno vrijeme već isprobali većinu igara te svladali brojne izazove. Igre su potaknule razgovore, dogovore i suradnju, a razlog su više pozitivnog ozračja koje prevladava u školskoj knjižnici.

Povezane vijesti…

Školsko natjecanje iz Povijesti

Školsko natjecanje iz Povijesti

Natjecanje je održano 22.1.2025. Realizirano je prema Posebnim pravilima natjecanja iz povijesti u šk. god. 2024./2025.  Predmet i disciplina Osvojeno mjesto Ime i prezime učenika Razred (npr. 5.) Odjel (a,b,c,d) Broj bodova Mentor Povijest 7.r. 1. Mateja Težački...

Pročitajte više
Skip to content