Robotika u razredu
Kako izgleda kada se tehnologija spoji s čitanjem, pokretom i dječjom maštom? Odgovor smo pronašli u jednoj posebnoj radionici gdje su učenici, uz pomoć robota mTiny, krenuli na uzbudljivo putovanje kroz svijet emocija, kodiranja i osmišljavanja priča. U zajedničkoj suradnji učiteljica Aleksandre Oreški i Eme Štrocinger, osmišljena je ova radionica za učenike 1.d razreda kako bi povezali predmete i dodatno motivirali učenike za učenje i istraživanje.
Na razigranim mapama punim izazova i zadataka, učenici su uz mTiny robota učili davati naredbe poput naprijed, natrag, okreni se lijevo i okreni se desno. Vježbali su računalno razmišljanje, razvijali vještine kodiranja i snalaženja u prostoru. No, ova aktivnost nije bila samo tehnička – svaki zadatak tražio je suradnju, timski rad i strpljenje.

Aktivnosti iz Hrvatskog jezika
Tijekom dvosatne radionice učenici su ponavljali nastavne sadržaje iz Hrvatskog jezika: ispisivali su imena, tražili životinje koje počinju određenim slovom, povezivali dijelove rečenica i razvijali osjećaj za sklad jezika. U drugom dijelu radionice, uz pomoć kartica s emocijama, osmišljavali su vlastite priče i tako još dublje razumjeli značenje i izražavanje osjećaja.

Aktivnosti iz Tjelesne i zdravstvene kulture
Kraj radionice odradili smo u duhu tjelesne aktivnosti. Pročitali smo nekoliko priča koje su učenici uz pomoć robota osmislili. U svakoj priči, robot je prikazao 3 različite emocije koje su učenici morali demonstrirati pokretima tijela. Cijela učionica pretvorila se u dinamičan prostor učenja kroz pokret, zvuk i igru.

