preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Tražilica

Citati

GIF

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 2981141
Kriteriji vrednovanja

Ovdje možete pronači načine vrednovanje i kriterije ocjenjivanja učitelja razredne i predmetne nastave.

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
GLAZBENA KULTURA
Autor: Ružica Kapitan, 9. 5. 2012.

RUŽICA KAPITAN, učiteljica savjetnica glazbene kulture


  • predaje glazbenu kulturu u svim četvrtim, petim, šestim, sedmim i osmim razredima VI. OŠ  Varaždin
  • voditeljica i dirigentica Dječjeg zbora „Varaždinski slavuji“ VI. OŠ Varaždin
  • voditeljica ogranka Glazbene mladeži VI. OŠ Varaždin

                          

Temeljni sadržaji glazbene kulture:

  • glazbena kultura uvodi učenike u svijet umjetničke i tradicijske glazbe, upoznaje ih s vrijednim glazbenim djelima i glazbenim pojmovima te razvija glazbeni ukus i naviku praćenja i sudjelovanja u vrijednim glazbenim događanjima
  • temeljni glazbeni pojmovi usvajaju se kroz slijedeća područja glazbene nastave: slušanje, pjevanje, sviranje, pokret(ples) i stvaranje(improvizacija)

 

Ciljevi:

  • uvođenje učenika u GK, upoznavanje osnovnih elemenata glazbenoga jezika, razvijanje glazbene kreativnosti, uspostavljanje i usvajanje vrijednosnih mjerila za kritičko i estetsko  procjenjivanje glazbe
  • razvijanje muzikalnog senzibiliteta učenika, njegovih vještina i sposobnosti za glazbeno  izražavanje te doživljaj i upoznavanje glazbe uz uvažavanje posebnosti individualnog  razvoja

 

ČETVRTI, PETI I ŠESTI RAZREDI

  • razvijati slušnu, vizualnu, estetsku osjetljivost i kritičnost te kroz aktivno muziciranje biti upoznati s osnovama glazbene pismenosti
  • usvojiti temeljne glazbene pojmove na temelju slušanja, pjevanja, sviranja, pokreta(plesa) i stvaranja(improvizacije)
  • razumjeti ulogu glazbe u prošlosti i danas
  • kroz iskustvo slušanja i izvođenja glazbenog djela biti u stanju verbalno ili neverbalno  opisati iskustvo slušanja
  • umijeti se glazbeno izraziti samostalno i zajedno s drugima
  • naučiti procijeniti vlastiti uradak i uradak drugih, znati javno predstaviti vlastito stvaralaštvo

SEDMI I OSMI RAZREDI

  • steći produbljeno znanje o različitim glazbenim pojmovima(slušanjem, pjevanjem, sviranjem, pokretom – plesom i stvaranjem – improvizacijom)
  • znati temeljne razvojne pravce u glazbenoj umjetnosti i njihove predstavnike
  • biti osposobljen za samostalni glazbeni izraz i improvizaciju putem glazbe kao medija
  • znati služiti se glazbom kako bi iskazali svoje misli, ideje i osjećaje
  • znati značenja poruka umjetničkih djela u kontekstu vremena njihovog nastanka i  suvremenosti
  • primijeniti znanja iz glazbenog područja na svakodnevni život
  • znati vrijednosti zavičajne, nacionalne, europske i globalne kulturne baštine te poštivati  kulturološku različitost
  • naučiti vrjednovati radove drugih učenika i svoj rad




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju