2018-11-06 18:41:05

Četvrtaši u Zagrebu na terenskoj nastavi

U srijedu, 17. listopada 2018., učenici četvrtog razreda su u sklopu terenske nastave posjetili grad Zagreb. Nakon što su se prvotni dojmovi malo slegli, učenici 4.a su s nama podijelili kako im je bilo u glavnom gradu naše domovine. Dojmovi ostalih učenika se, vjerojatno, mnogo ne razlikuju. smiley

Nije mi se dalo rano ustati i ići u Zagreb, ali čim smo krenuli već mi se dopalo. U Muzeju suvremene umjetnosti svidjelo mi se mi se dok smo gledali film Krokodil iz predgrađa i kad smo razgovarali s redateljem. U Hrvatskom saboru je bilo isto dobro jer smo vidjeli puno slika. Zatim smo se vozili uspinjačom. Bilo je vrlo strmo i bilo me malo strah, no sve je završilo dobro. Posjetili smo i tunel Grič. Nije mi se baš svidio, ali poslije toliko hodanja i zabave, prijala mi je juha od rajčice i pohano meso s krumpirićima. Nakon ručka išli smo šetati Zagrebom. Zagreb je velik grad, zato je i postao glavni grad poslije Varaždina. Prije povratka išli smo kupiti suvenire. Ja sam kupila lutkicu u hrvatskoj narodnoj nošnji. Izlet u Zagreb bio je fantastičan!!   (Leona, 4.A)

Nije mi se svidjelo što sam se probudio jako rano. Kad smo stigli u Zagreb, svidio mi se film „ Krokodili“, ali mi se nije svidjelo što je film dugo trajao. Najviše mi se svidjelo kad smo kupovali suvenire, a nije mi se svidjelo to što smo kasno došli kući. (Leo, 4. A)

Izlet u Zagreb mi se jako svidio. Najviše mi se svidjelo kad smo išli u Sabor. Bila bih sretna da sam upoznala  Andreja Plenkovića. (Patricija, 4. A)

Na izletu u Zagrebu bilo mi je super. Najviše mi se svidjelo kada smo išli u Muzej suvremene umjetnosti i gledali smo odličan film. Bilo mi je dobro i u restoranu zbog ukusne hrane. Također mi se svidjelo na uspinjači! Bio je prekrasan pogled s Gornjeg grada. Ipak mi je najdraži bio film Krokodili! (Dominik, 4. A)

U srijedu, prije izleta, nije mi se dalo ustati. Malo sam kasnila pa sam u autobusu sjedila sama. Jako mi se svidjelo kada smo gledali film u Muzeju suvremene umjetnosti. Osjećala sam se važno kad su nam u Saboru zastupnici pljeskali. Ručak je bio ukusan, ali mi se kolač nije svidio. (Danijela, 4. A)

U srijedu smo išli na izlet u Zagreb. U autobusu sam sjedila s Anom i bilo nam je zabavno. U Zagrebu mi se svidjelo kada smo išli u Sabor. Nije mi se svidjelo to što smo puno hodali. U restoranu mi je bila ukusna hrana, jedino mi kolač nije bio ukusan. (Mia, 4. A)

U srijedu smo posjetili grad Zagreb. Super mi je bio film koji smo gledali i radionica nakon filma. Provela sam se ludo i zabavno. Bilo mi je zanimljivo biti u autobusu i gledati grad Zagreb. (Dina, 4. A)

Ujutro sam se probudila jako uzbuđena. Kad sam došla u školu, bila sam malo zabrinuta jer je moja prijateljica malo kasnila, ali onda je došla i sve je bilo dobro. Kasnije smo otišli u Muzej suvremene umjetnosti i tamo pogledali film koji mi se jako svidio. Potom smo otišli u Sabor. Na ručku mi se nije svidio kolač te meso. Osim toga, sve je bilo jako lijepo. (Ana, 4. A)

U Zagrebu mi se jako svidjelo i to najviše kad smo bili u tunelu Grič. Na ručku mi se svidjela hrana (juha od rajčice, pohano meso i pomfri). Autobus je bio lijep i udoban. Svidjelo mi se i kad smo bili u zgradi Sabora gdje su nam zastupnici pljeskali. (Jan, 4. A)

U srijedu, 17. listopada išli smo na izlet u Zagreb. Jako mi se svidjelo šetati po gradu. Većina toga mi i nije bila nešto novo jer sam već bila tamo.  Kad smo prolazili kroz tunel Grič nije mi se svidjelo što su svi brbljali i što smo brzo prošli kroz njega pa ga zato nisam mogla malo bolje proučiti. U svakom slučaju na izletu mi se jako svidjelo! (Nikolina, 4. A)

U Zagrebu mi je bilo super. Putovali smo autobusom i to mi se jako svidjelo jer se volim voziti s prijateljima. Posjetili smo Sabor koji je jako lijep. Tamo smo vidjeli puno znamenitih ličnosti. Posjetili smo i tunel Grič u kojem je bilo jako puno jeke što mi se nije svidjelo. Ručali smo u restoranu i baš smo se dobro najeli, sve je bilo jako ukusno. Zabavno je bilo i na igralištu u blizini restorana. Nakon ručka i igre krenuli smo u razgledavanje grada. Sve sam ja to i prije vidjela jer sam često u Zagrebu, ali mi je na uspinjači bilo jako lijepo. Mislim da bi izlet u Zagreb trebali svakako ponoviti. (Laura O., 4. A)

U srijedu 17.10.2018. posjetili smo Zagreb. Najviše mi se svidjelo kad su nas pozdravili saborski zastupnici i dok smo prolazili kroz tunel Grič. Dopalo mi se dok smo se vozili uspinjačom jer je izgledalo kao da ćemo pasti dolje. U Zagrebu mi je bilo super jer sam vidjela par novih stvari. (Olivia, 4. A)

Kada smo krenuli u Zagreb bilo mi je dosadno. Potom smo otišli gledati film koji mi se jako svidio. Posebno mi se svidio ručak. Na povratku prema Varaždinu bilo mi je zanimljivije nego u polasku jer smo se prijatelj i ja kartali. (Ivan, 4. A)