preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Važni dokumenti

OBRAZOVNA RAZDOBLJA

  1. obrazovno razdoblje 9.9. – 25.10. (34 nastavna dana) – 1. blok (nenastavni dani 28. i 29.10)
  2. obrazovno razdoblje 4.11. – 20.12. (35 nastavnih dana) – 2. blok
  3. obrazovno razdoblje 7.1. – 26.3. (53 nastavna dana) – 3. blok (nenastavni dan 27.3.)
  4. obrazovno razdoblje 30.3. – 17.6. (53 nastavna dana) – 4. blok

JELOVNIK

RASPORED 2018-2019

ŠKOLSKI DOKUMENTI

POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE

ZAKONI I PRAVILNICI

UDŽBENICI

Tražilica

Citati

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 2130556
Petra Mališa

mag. psych.

Stručni suradnik psiholog

Posao stručnog suradnika psihologa u osnovnoj školi vrlo je raznolik i dinamičan. U svom radu važno mi je stvaranje pozitivne okoline za razvoj potencijala svakog učenika. Neposrednim radom s učenicima prepoznaju se individualne potrebe učenika te se u skladu s time provode individualna i grupna savjetovanja. Također, važno je prepoznati specifične poteškoće u učenju (neučinkovite ili neprimjerene strategije učenja, probleme s pažnjom i koncentracijom, planiranje vremena, motivaciju, ispitnu anksioznost i sl.) te pomoći učenicima u postizanju boljeg školskog uspjeha. Osim toga ovdje sam da bih prepoznala poteškoće u ponašanju i vršnjačkim odnosima, emocionalne i/ili obiteljske poteškoće te pomogla učenicima da ih prevladaju.

U svom radu surađujem s  nastavnicima te im pomažem u prepoznavanju razvojnih i individualnih potreba učenika, te savjetovanjem učitelja i nastavnika doprinosim razumijevanju tih potreba i kako reagirati u skladu s njima.

Nadalje, kao školski psiholog provodim savjetodavni rad s roditeljima kako bi bolje razumjeli učenikove potrebe i ponašanje te se na taj način potiče razvoj djetetovih potencijala i aktivno pridonosi uspješnom obrazovanju učenika.

Kako bi se stvorilo pozitivno i sigurno ozračje za djetetov razvoj, provode se radionice i razvijaju  programi prevencije nepoželjnih oblika ponašanja (npr. međuvršnjačkog nasilja) i programi za jačanje samopouzdanja, samopoštovanja, sigurnosti, razvijanje kreativnosti, učenje socijalnih vještina, itd. Ti programi namijenjeni su svim učenicima u školi, a osobito učenicima rizičnih skupina.

Ukratko, cilj rada školskog psihologa je razviti obrazovanje usmjereno na učenika i njegov razvoj osnovnih sposobnosti koje omogućavaju cjeloživotno učenje te pomoći učenicima, nastavnicima i roditeljima da razviju svoje potencijale i održe psihološko zdravlje.

preskoči na navigaciju