preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Tražilica

Citati

GIF

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 2971690
Katica Kalajdžija

Učitelj matematike i fizike

Aktivnosti i postignuća:

  • realizacija nastavnih sadržaja iz matematike u 5.ad i 8.bc razredu u obliku redovne nastave
  • dopunska i dodatna nastava u 5.abcd razredu prema rasporedu sati  (po jedan sat dopunske i jedan sat dodatne nastave tjedno)
  • dopunska i dodatna nastave u 8.abcd razredu prema rasporedu sati  (jedan sat tjedno)
  • Priprema , prikupljanje materijala i izrada šestog broja MATEMATIČKE ŠESTICE uz pomoć motiviranih učenika
  • upućivanje i informacija učenika o radu Centra izvrsnosti za matematiku
  • priprema učenika za natjecanje iz matematike na školskoj, županijskoj i državnoj razini koje provodi Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta
  • priprema i uključivanje učenika u međunarodno natjecanje „Klokan bez granica“ u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva
  • priprema učenika za sudjelovanje na Festivalu matematike u Lipiku u organizaciji matematičkog društva Lipik. Organizacija i realizacija putovanja
  • priprema i realizacija radionica u okviru Dana škole i Matematičkog dana
  • prema potrebi priprema i realizacija razrednog ili popravnog ispita
  • Individualni razgovori s roditeljima
  • sudjelovanje u radu Učiteljskog vijeća
  • sudjelovanje u radu Aktiva prirodne grupe predmeta
  • sudjelovanje u radu Županijskog stručnog vijeće iz matematike

Postignuća:

  • Redoviti plasman većeg  broja učenika na županijsko natjecanje iz matematike
  • Skoro redovito sudjelovanje na državnim natjecanjima (tri državna prvaka)
  • Dobitnica ministrovog priznanja OSKARA ZNANJA(dva puta)
  • Promovirana u mentorstvo (jedan mandat) i  savjetništvo (dva mandata)

Dodatne informacije:

Učiteljica matematike, rođena 25.11.1949. Osnovnu i srednju školu sam završila u Varaždinu, a PA u Čakovcu. U VI. osnovnoj školi radim od 1990.  Volim rad s djecom. Posebno me veseli uspjeh svakog pojedinca. Slobodno vrijeme provodim u pripremama učenika za natjecanja, ali i u pripremi i provođenju raznih projekata kao što su: "Klokan bez granica", "Dani otvorenih vrata", "Festival matematike", te priprema učenika za natjecanja "Znanost mladima". Ostatak slobodnog vremena provodim u prirodi, posebno volim more i putovanja. Najljepše trenutke provodim sa  svojim unucima.

Kako bi se učenike motiviralo za stjecanje znanja iz matematike i razvijanje brojnih sposobnosti nužno je dobro poznavanje svakog pojedinca (njegove sposobnosti i poteškoće), a za to je važan individualni pristup koji se postiže dobrom suradnjom s učenicima i roditeljima.

 



 Matematika el. pracenja i ocjenjivanja.pdf

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Klokan bez granica - povijest
Autor: Katica Kalajdžija, 18. 3. 2015.

Početkom 1980. godine Peter O'Holloran, profesor Matematike u Sydneyu, odlučio je sastaviti novu igru iz matematike, zadatke na koje mogu odgovarati tisuće učenika istovremeno. Uspjeh tog natjecanja bio je ogroman – igra se proširila po cijeloj Australiji.


1991. godine dva su profesora prenijela tu igru u Francusku, a u čast prijatelja, profesora iz Australije, nazvali su je "Klokan". 1993. godine francuski "Klokan" prerasta u međunarodno natjecanje „KLOKAN BEZ GRANICA“, a provodi se pod vodstvom Udruženja "Klokan bez granica" koje djeluje pod okriljem UNICEF-a. 1999. godine u igru se uključuju učenici iz nekoliko zagrebačkih škola, a 2001. godine i učenici naše škole. Natjecanje se organizira na pet razina:

  • ECOLIERS    10 -11 godina IV. –V. razred osmogodišnje škole
  • BENJAMINS  12 -13 godina  VI. –VII. razred osmogodišnje škole
  • CADETS        14 -15 godina  VIII. – I. razred osmogodišnje i srednje škole
  • JUNIORS       16 -17 godina  II. –III.   razred srednje škole
  • STUDENTS    17 -18 godina  maturanti i prva godina studija

Igra „KLOKAN BEZ GRANICA“ sastoji se od 24 zadatka s po pet (A, B, C, D, E) ponuđenih odgovora. Učenik treba samo promisliti i zaokružiti odgovor ZA koji misli da je točan, a ponekad mora i računati.

U Hrvatskoj, natjecanje je prvi put organizirano 1999. godine. Učenici su se natjecali u četiri kategorije: Ecoliers, Benjamins, Cadets i Juniors. Natjecanje je trajalo 75 min. Prilikom dolaska svaki je sudionik dobio mali poklon, a na kraju je najboljim učenicima podijeljeno 200 nagrada (majice, popularne knjige iz matematike, tablice, bedževi). U tom natjecanju mogu sudjelovati svi učenici koji žele.                           

SVRHA NATJECANJA JE POPULARIZIRANJE MATEMATIKE I OMOGUĆAVANJE ŠIRENJA OSNOVNE MATEMATIČKE KULTURE, TE OTKRIVANJE MLADIH TALENATA.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju